معاون توزیع نیروی برق کرمانشاه خبر داد؛

انجام عملیات اصلاح و بهینه سازی ۱۴۷ روستای کرمانشاه از محل عوارض برق 

معاون مهندسی و برنامه ریزی توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۱۴۷ روستای استان کرمانشاه از محل عوارض برق اصلاح و بهینه شده اند.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ 24 July 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، کریم احمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتبار صرف شده برای عملیات اصلاح و بهینه این ۱۴۷ روستای استان بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که نا پایان سال گذشته جذب شد.
 
وی افزود: در سال گذشته هشت روستای استان برق دار شدند که در مجموع تعداد ۵۵ خانوار روستایی از نعمت برق برخوردار شدند.
 
معاون مهندسی و برنامه ریزی توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: در سه سال گذشته دولت سیزدهم نیز در مجموع به ۲۱ روستای بدون برق استان کرمانشاه با ۱۸۴ خانوار برق رسانی انجام شد و تعداد ۵۴۴ سلول خورشیدی نیز در مناطق عشایری توزیع شده است.
 
وی تعداد پاسگاه های مرزی برقرار شده در طی مدت یک سال اخیر را ۲۱ پاسگاه اعلام کرد و گفت: تعداد ۱۲ پاسگاه در پاوه، چهار پاسگاه در ثلاث باباجانی و مابقی در بقیه شهرستان های استان برقرار شدند که در مجموع ۶۸ میلیارد ریال اعتبار برای برق رسانی به پاسگاه های مرزی استان هزینه شد.
 
احمدی در پایان افزود: اقداماتی در حوزه زیر ساخت اطلاعات مکانی انجام شده که از جمله آن ها می توان به تکمیل صد درصدی مشترکین در سیستم G.I.S، راه اندازی سرور S.D.I، برقراری ارتباط دو طرفه با سامانه طراحی و نظارت، تعیین میزان دیماند هر فیدر به تفکیک تعرفه و اصلاح ناحیه جغرافیایی شهرستان ها در سیستم G.I.S بر اساس قرائت مشترکین اشاره کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار